piątek, 25 stycznia 2013

Witam serdecznie

       Od niedawna dołączyłam do grona blogerów i z góry przepraszam jak coś zrobię źle, ewentualnie proszę o podpowiedź. 
        Na początek pokażę kilka swoich prac, które leżą zapomniane w szafie.
Trzy misie wyhaftowane dla najstarszego syna, narazie niedoczekały się oprawienia.

A tera każdy osobno.





Mam też ciekawe psie rodzeństwo.

Są gwiazdki-śnieżynki na choinkę.


Moje ostatnie krzyżyki.




 W planach jest jeszcze jeden kwiat z tej serii, ale nie wiem kiedy znajdę na to czas, bo teraz wpadłam w karteczki na całego.

1 komentarz:

  1. Witam w świecie blogerów:) pięknie haftujesz:) strasznie podobają mi się psiaki i gwiazdki:) dzięki za udział w candy:)

    Wyłącz weryfikację obrazkową to utrudnia komentowanie niestety a nie chroni przed spamem:(

    OdpowiedzUsuń