środa, 20 lutego 2013

Wielkanoc za pasem

Nie dawno znalazłam na blogu Handmade, można TUTAJ zajrzeć, schematy haftu krzyżykowego o tematyce wielkanocnej. Bardzo spodobały mi się i z pewnością coś wykorzystam dla siebie. Przypomniałam sobie o moich "przydasiach", które dawno pokrył kurz. Postanowiłam podzielić się z wami moimi zbiorami schematów do krzyżykowania. Niestety są w fatalnym stanie, ale tak jest jak się komuś pożycza wzory, a on ich nie szanuje. Mam nadzieję, że widać to co najważniejsze.












Kiedyś zrobiłam z tych wzorów haftowane karty na Wielkanoc. Niestety żadnej nie posiadam nawet fotki, ale używałam dość żywych kolorów i nie zawsze zgodnie ze schematem. Wyszły bardzo ładnie i wiem, że większość obdarowanych przechowuje je do dziś.
Na dzisiaj to tyle, bo "dzidzior" mi się budzi. Oj krucho u mnie z czasem na blogowanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz